Výrobce (úprava): Honda SP2 RS-NX
(Sixta V2 Drag Racing a Czech Rocket 2008 – 2010, modifikace 2015)

Značka motoru a obsah: Honda 999 cm
Počet a uspořádání válců: 2 do V
Výkon a kroutící moment: 242 Hp/190 Nm s NX
Válce a písty: Litinové vložky + písty Mahle
Hlava a ventily: Honda, ostrá vačka (komprese 14:1)
Příprava směsi: Vstřikování + NX Express
Palivo: ELF Turbo EVO (103 okt.)
Svíčky: BOSH Super, BRISK Turbo
Zapalování: řídící jednotka Ighitech Racing
Výfuk: otevřené svody
Primární převod: ozubené soukolí
Spojka: Honda + progresivní Lock Up + zesílený koš
Řazení: elektro-pneumatické Festo
Převodovka: Honda + nabroušené kameny
Sekundární převod: Řetěz ČZ do max:300 Hp
Převody: Supersprox
Rám: Honda + Hrudka (hliníková slitina)
Vidle: Honda
Brzdy: Nissin (S3 racing Goldfren)
Přední kolo-ráfek/pneu: 120/70 – 17 – Pirelli
Zadní kolo-ráfek/pneu: 180/60 – 17 – Pirelli (SC1)
Kapotáž: Bikes plast + Ermax
Lak: Ferrari 89 (lakýrník Svoboda)
Různé: Tlumič řízení, kapacitní zapalování Ignitech,
přeplňování motoru NX Express, laditelná řídící jednotka Ignitech – racing,
datalog MotoComTest
Pozn.: Motocykl z produkce závodního oddělení Honda HRC byl upraven
v roce 2008 – 2009 pro mezinárodní třídu dragsterů kat. Modi Twin,
modifikace v roce 2015, snížení podvozku, uprava vany 

Pilot: Pavel Kubera
Věk: 33 let
Kategorie: Modi Twin (Super Street Twin)
Start číslo: 5.89 (dříve 401, 414)

MT – nejlepší čas/rychlost: 1/8 míle: 5,889 sec – 203 km/hod
MT – nejlepší čas/rychlost: 1/4 míle: 9,041 sec – 251,3 km/hod
Držitel českého časového a rychlost. rekordu na 1/4 míle:
9,348 sec a 249,26 km/hod
Držitel maďarského časového a rychlost. rekordu na 1/4 míle:
9,041 sec a 247,31 km/hod
Držitel holandského časového a rychlost. rekordu na 1/4 míle:
9,217 sec a 251,46 km/hod

Nejlepší umístění celkově:
2007 1. místo MČR Dragster – Street 10,5
2008 1. místo MČR Dragster – Modi Street Twin
2009 2. místo International Cepsa Kupa Maďarsko Modi Twin
2010 1. místo v mistrovství Maďarska Modi Twin
2010 1. místo International Cepsa Kupa Maďarsko Modi Twin
2011-2016 účast na jednotlivých závodech CZ, Maďarsko

Start mechanik: Frantisek Šimon
(sezony 2014-2015 Radek Svoboda)
(sezona 2010 Vašek Zoubek) (sezony 2005 – 2009 Klára Čermáková)
Mechanici vývoj: Josef Kubera, Ladislav Kubera, Petr Kadleček
Partner teamu: Roman Sixta, Sixta V2 drag racing team (STTF)

Osobní cíl: překonat magickou hranici 9 sec jako první jezdec v rámci mezinárodních závodů ve třídě Modi Twin (přeplňované dvouválce)
Osobní krédo: „Jít si za svým cílem a mít rychlého strážného anděla.“